Caro’s Book of Poker Tells – Recenzija poker knjige

Kupite Caro’s Book of Poker Tells

Ukoliko ste već dosad tražili na Internetu kvalitetne poker knjige, sigurno smo da ste naišli na knjigu Caro’s Book of Poker Tells, koja je jedna od najčitanijih poker knjiga svih vremena. Čak se pojavljuje i u početnoj sceni filma “Rounders” (kao i “poker biblija” Super System od autora Doyle Brunsona).

Mike Caro napisao je više od 13 knjiga i postao je poznat kao “ludi genij pokera“. Mnogi ljudi pohađali su njegove seminare i njegovi članci i knjige su čitane diljem svijeta.

The Book of Poker Tells počinje s uvodom u sadržaj i nastavlja se objašnjenjima o njegovim dobro znanim MCU Poker Listama. Nakon uvoda, sadržaj je podijeljen na 4 odjeljka, koja opisuju različita stanja poker igrača dok ih odaje njihovo ponašanje za stolom.

Ova četiri različita odjeljka imenovana su “Tells From Those Who Are Unaware”, “Tells from Actors”, “Some General Tells” i “The sounds of Tells“. Svaka od priča koja se spominju u ovim kategorijama popraćena je s fotografijama i tekstom, kako bi se ilustriralo koja vrste priče je objašnjena i što bi igrači trebali raditi za poker stolom (i naravno što ne bi trebali raditi).

Ovaj tekst daje više informacija o kategorizaciji ponašanja tijekom igranja pokera i objašnjava što znači i što motivira nečijeg protivnika da iskazuje svoje određeno ponašanje u igri. Također uključuje procjenu o pouzdanosti ponašanja te količini ponašanja i pokreta po satu. Da budemo iskreni, mi ne vjerujemo u ovu pouzdanost i brojkama o količini po satu da su imalo točni, posebno za one koje se tvrde da su 97% pouzdana.

Knjiga se zaključuje sa sažetkom od svih spomenutih ponašanja i pokreta u knjizi te s kvizom kako bi čitatelji mogli provjeriti svoje znanje. Kviz je koristan dodatak koji daje razlog više za čitanje ove knjige.

Ukoliko ste zainteresirani za proširenje svog znanja o poker ponašanjima i pokretima te barem povremeno igrate poker uživo, onda Vam svakako preporučujemo ovu knjigu. Glavni razlog leži u činjenici, da otkad je knjiga napisana, gotovo i ne postoje druge knjige koje imaju barem slično kvalitetno obrađenu materiju kao knjiga Caro’s Poker Book of Tells.