Issa Jouaneh No Limit Texas Hold’em Tournaments Boek Recensie

The Theory of Poker – David Sklansky – Boek Recensie

The Theory of Poker door David Sklansky is één van de beste pokerboeken ooit geschreven. De informatie in dit boek is essentieel voor je pokerspel en dus een must have pokerboek.

Harrington on Holdem 1, 2 en 3 – Poker Boek Recensie

Harrington on Hold’em is een topserie over No Limit Hold’em toernooipoker. Deze boeken zijn onmisbaar voor elke speler die zich willen verdiepen in pokertoernooien.

Book of Poker Tells door Mike Caro – Boek Recensie

Caro’s book of poker tells gaat over het lezen van spelers. Dit boek is een absolute aanrader voor elke speler die regelmatig live poker speelt.

Poker is een spel waar de geluksfactor een rol speelt, maar vaardigheid en kennis over het spel is ook van cruciaal belang om het pokerspel onder de knie te krijgen. Het pokerspel vraagt om inzicht, strategie en aanpassingsvermogen. Hoe beter je deze aspecten beheerst, hoe groter je winkansen. Als je echt beter wil worden in poker dan kunnen enkele pokerboeken zeker niet aan je arsenaal ‘hulpmiddelen’ ontbreken. Al is het alleen maar omdat al je tegenstanders die boeken ook gelezen hebben.

Herbert O. Yardley publiceerde in 1957 The Education of a Poker Player, het eerste ‘echte’ pokerboek. Daarna moest men wachten tot 1978  op het volgende boek, Super System dat nog steeds beschouwd wordt als de bijbel van het poker. Sindsdien zijn er ontelbaar veel pokerboeken geschreven. Maar welke boeken zijn het beste en het leerzaamste om te lezen? Op deze pagina vind je een overzicht van de beste pokerboeken om je pokerspel te verbeteren.

Pokerlegende Doyle is de auteur van het boek dat wordt beschouwd als de ‘bijbel van het poker’, Super System. In het boek, dat meer dan 600 pagina’s telt, wordt aandacht besteed aan alle mogelijke varianten binnen het poker. Een musthave voor de beginner, maar zeker ook voor de gevorderde pokerspeler. Een pokerboek wat je gelezen moet hebben! Klik hier voor de volledige Super.

The Theory of Poker van David Sklansky staat bekend als één van de best pokerboeken ooit geschreven. Dit boek helpt je een dieper begrip en uitgebreidere kennis te krijgen van de theorie en strategie van het pokerspel en wordt aangeraden door nagenoeg alle professionele. Degenen die het boek lezen en bestuderen zullen letterlijk degenen achter zich laten die het niet lezen. Klik hier voor de volledige The.

Harrington on Hold’em 1, 2 & 3 is een topserie over No Limit Hold’em toernooipoker en is een must have voor elke speler die zich serieus wil verdiepen in pokertoernooien. Deel 1 richt zich op basisstrategieën. In deel 2 gaat Harrington het diepe in met strategische verwijzingen voor de latere fases. En deel 3 is een werkboek, met vijftig voorbeeldhanden die uit het professionele pokerleven gegrepen zijn. Glashelder verwoord en ruim toegelicht met voorbeelden en quizjes. Tezamen vormt dit drieluik een standaardwerk voor toernooi-pokerspelers. Klik hier voor de volledige Harrington.

No Limit Texas Hold’em Tournaments van Issa Jouaneh is een boek voor de beginnend pokerspeler en maakt het van grote waarde voor hen die op zoek zijn naar de winnende pokertoernooistrategie. Klik hier voor de volledige No.

Caro’s book of poker tells gaat over het lezen van spelers. Het boek beschrijft hoe je aan iemands lichaamshouding kunt zien of hij een sterke hand heeft of juist aan het bluffen is. Dit boek is een absolute aanrader voor elke speler die regelmatig live poker speelt. Klik hier voor de volledige Caro’s.

Op PokerHarder vind je de beste informatie over online, pokerregels en zo veel meer!